Digitalisering, og ikke mindst hvordan det kan styrke kundeoplevelsen, var det primære omdrejningspunkt ved den 6. arburgXvision-sending forleden, der blev fulgt af mere end 500 Live, heraf godt 66 procent fra Tyskland.
"Alles digital – arburgXworld im Detail" lød forleden titlen for den 6. arburgXvision-tranmission fra den sydtyske plastsprøjtestøbemaskinfabrikant Arburg.
Det var ikke så meget det digitale omkring samarbejdet mellem maskinproducenten og deres kunder, der blev talt om, men snarere, hvordan man med Arburgs løsninger også kan være mere digital i forhold til sine øvrige leverandører såvel som egne kundeled.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
Det var eksempelvis i forhold til brug af materialer, og medfølgende dokumentation såvel som leveringssikkerhed gennem digitalisering af indkøb, så man hele tiden optimerer forsyningskæden. Tilsvarende på værktøjsform-siden, hvor kundens produkter kan synliggøres over for værktøjsmagerne med videre, fremhævede Benjamin Franz, der er Arburg-gruppeleder for Digital Solutions.
Den 7. arburgXvision er planlagt til torsdag den 29. juli, hvor deltagerne kan forvente et miks af teori og praksis inden for temaet "Der perfekte Service – schnelle Hilfe wenn’s drauf ankommt".