Daniel Lintoiu udset til at løfte kundeoplevelsen hos Lemvigh-Müller
Lemvigh-Müller meddeler, at Daniel Lintoiu nu skal stå i spidsen for et løft af kundeoplevelsen. Det vil ske som direktør for marketing, kommunikation og e-commerce.
Med en ambition om at være den førende forretningspartner for blandt andet industrien har Lemvigh-Müller de senere år investeret massivt i udviklingen af sine digitale salgskanaler og markedsføring.
Dén udviklingsrejse skal 32-årige Daniel Lintoiu nu stå i spidsen for som direktør for marketing, kommunikation og e-commerce hos Lemvigh-Mûller. Ved at flytte kundeoplevelsen til næste niveau skal han videreudvikle Lemvigh-Müllers brand, digitale tilstedeværelse og marketingaktiviteter. Han træder samtidig ind som del af den øverste chefgruppe i koncernen.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
”Lemvigh-Müller er en super spændende virksomhed med strategisk fokus på grøn omstilling, digitalisering og kundetilpassede løsninger. Jeg glæder mig til at fortsætte det gode arbejde, der er i gang, men også presse grænserne for, hvad der traditionelt kan lade sig gøre, og udvikle nye digitale koncepter, som både styrker kundernes forretning, leverandørernes synlighed og Lemvigh-Müllers position på markedet,” siger Daniel Lintoiu.
Daniel Lintoiu kommer senest fra en stilling som Director of Digital Experience og E-commerce hos 3Shape, der udvikler og producerer 3D-scannere og software til tandlægeindustrien. Han er uddannet MSc, Digital Innovation & Management fra IT-Universitetet.