
30. april 2018, kl. 16:21
Specialister inden for salg og afsætning vil, ved Industrisamarbejdets kommende Back Stage-arrangement hos Micro Matic i Odense 16. maj, inspirere deltagerne til at arbejde proaktivt med sammensætningen af kundeporteføljen.
Ifølge arrangøreren fra Industrisamarbejdet, så kan dette arbejde med stor sandsynlighed lægge kimen til fortsat vækst, selvom virksomheden har en fuld ordrebøg og måske er ved at nå produktivitetsgrænsen.
Nærmere bestemt handler det om aktivt at sætte sig ind i kundernes ordreflow, og hvordan det påvirker firmaets ressourcer, dækningsbidrag og indtjening. Måske er der kunder, der skal siges nej til, for at skabe plads til flere top-5 kunder, fremhæves det.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
I løbet af dagen vil der endvidere være rig lejlighed til at høre mere om Micro Matic A/S og kommer bag kulisserne på dette innovative setup. virksomheden leverer udstyr til drikkevaredispensering, koncepter til forsyningskædestyring og markedsefterretninger til bryggerier i de nordiske lande.
